Amazing Play by SKT T1 WOLF! | Best of LoL Stream Moments #1

Amazing Play by SKT T1 WOLF! | Best of LoL Stream Moments #1

my-portfolio

Hᴀᴠᴇ Fᴜɴ Fᴏʟᴋs﹗ツ If you like it, leave a like! Help us grow, 🔔 SUBSCRIBE HERE 🔔: My every montage trying to tell a story. I hope you can hear.. An

Happynest Tour #8: Chọn lối sống tối giản, gia đình trẻ hạnh phúc trong căn hộ 72m2 tại Time City
Vẫn Là Em – Chi Dân ft Thúy Khanh
Bánh mì tròn nhân xá xíu thơm ngon xốp mềm dẻo – Char siu bao, char siu buns – Taylor Recipes



Hᴀᴠᴇ Fᴜɴ Fᴏʟᴋs﹗ツ
If you like it, leave a like! Help us grow,
🔔 SUBSCRIBE HERE 🔔:
My every montage trying to tell a story. I hope you can hear..
And here is: LoL Stream Moments Episode One.
Feel free to write your thoughts’!
► You can donate me for better videos (:

#LoLStream #LifeisGG #LeagueOfLegends

Thumbnail Artwork – Akali:

✉ Contact e-mail: lifeisggwp@gmail.com
🎧 Spotify playlist:
☁ Donate:
☁ Join our Discord:
☁ Instagram:
✉ How you can send your plays:
********************************************************************
► Credits – Streamers ◄
Panunu:
Bjergsen:
Boxbox:
Broxah:
Darshan:
LL Stylish:
sOAZ:
MidBeast:
Elite500:
Froggen:
Pobelter:
Voyboy:
XFSN Saber:
Hashinshin:
L3pnix:
SoloRenektonOnly:
Madlife:
Shiphtur:
Gosu:
Tobias Fate:
Xmithie:
Trick2g:
Dardoch:
Wingsofdeath:
TF Blade:
AdrianRiven:
Hanjaro:
IWDominate:
Yassuo:
Wolf:
Gripex:
********************************************************************
♪♪ Intro Song:
√ Jo Cohen & Sex Whales – We Are

♫♫ All Songs in the Montage:
√ Nesting Roc – Breakin’ Free (feat. DEAN)

√ Deflo & Lliam Taylor – Reflections [NCS Release]

√ Rival x Cadmium – Seasons (feat. Harley Bird) [NIVIRO Remix] | NCS Release

********************************************************************
► LoL Tier List Patch 8.19 ◄

✦ Most Popular Champions:
Lee Sin, Lucian, Thresh, Kai’Sa, Kayn

✦ Most Banned Champions:
Akali, Yasuo, Zed, Darius, Irelia

► Highest Ban Rates For All Roles ◄

✦ Top Lane Tier List – Highest Ban Rate:
Darius, Irelia, Jax, Aatrox, Garen

✦ Support Tier List – Highest Ban Rate:
Morgana, Pyke, Alistar, Blitzcrank, Brand

✦ Jungle Tier List – Highest Ban Rate:
Evelynn, Graves, Camille, Master Yi, Lee Sin

✦ Mid Lane Tier List – Highest Ban Rate:
Akali, Yasuo, Zed, LeBlanc, Kassadin

✦ ADC Tier List – Highest Ban Rate:
Draven, Kai’Sa, Lucian, Jhin, Miss Fortune

Nguồn: https://hdwallpaperslovely.com

Xem thêm bài viết khác: https://hdwallpaperslovely.com/giai-tri/

COMMENTS

WORDPRESS: 36
  • comment-avatar

    This is so much better than Realm games' "Random Stream Moments." If you make this a series, I might just unsubscribe from them, since RSM are the only videos I watch of them anyway, and they are full of bs clickbait and non-funny clips

  • comment-avatar

    I though that this whole video was wolf stream….

  • comment-avatar

    Очень качественно как по мне!
    Целую кису :3

  • comment-avatar

    ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 10:00 섹!

  • comment-avatar

    A series long awaited by you. People love this type of series and a good editor. Happy to see this from you. Hope it brings you in more views, subs, and success 😉

  • comment-avatar

    Why wolf in here?

  • comment-avatar
  • comment-avatar
  • comment-avatar

    OMFG 100k <3 ily so much guys

  • comment-avatar

    thanks, nice video as always with the thumbnail link 😀

  • comment-avatar

    life is gg perfect omg <3

  • comment-avatar

    I was so chilled watching the video until hecking trick came in +6:25 fking screaming his shit
    great video btw and I love your edits

  • comment-avatar

    Another great video! Btw i want to be like you, great youtuber vith great vids 😀 so ih you have time and if ya want pls give me some quick i would be very happy! https://youtu.be/addme/dlaIQ6xxt4uCYWE7Q8d6mlJA7LoE3A

  • comment-avatar

    Hey ı want thıs pıcture

  • comment-avatar

    Knk müzik koyma ya

  • comment-avatar
  • comment-avatar

    still being surprised by the outplays after seeing them in the youtbe videos (from the youtuber channel not montage one) lol

  • comment-avatar

    yes its really better than "random stream moment" !

  • comment-avatar

    I rly love the music choice from you and Im a long long time sub, keep it up man love you greetings from germany

  • comment-avatar

    Yesss! I was waiting for this

  • comment-avatar

    Its A Penta its a penta holy shit stfu

  • comment-avatar

    can you send me this akali picture?

  • comment-avatar

    like for first moment

  • comment-avatar

    Amo o seu canal ❤❤❤❤

  • comment-avatar

    De best youtubeerrrrrrrrrr!!! great content tho make more!!

    Edit : WTF i didn't wrote this, wtf, but even if i didn't wrote this, i agree with the guy that hacked my account

  • comment-avatar

    that feel when u see all of those actions before on Synapse etc. but still u r hyped to watch it again here <3

  • comment-avatar

    Спасибо. Всегда приятно просматривать именно ваши подборки под вашим же мантажом.♥♥♥(google will help you:))

  • comment-avatar

    Clean as always ^.^

  • comment-avatar
  • comment-avatar

    Can i pls have the thumnail picture please and BTW love you video 😘

  • comment-avatar
  • comment-avatar

    HYPPEEED!❤❤❤

  • comment-avatar

    good concept make more pls

  • comment-avatar
  • comment-avatar
  • comment-avatar
  • DISQUS: